* music *
* music *
 
قالب وبلاگ


آهنگ جدید و زیبای مهران پیک و امیر عزرائیل با نام دارم میرم ... با 4 کیفیت

 
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
 

آهنگ جدید و زیبای مهران پیک و امیر عزرائیل با نام دارم میرم ... با 4 کیفیت



90

لينک مستقيم :

آهنگ با کيفيت MP3 320

دارم ميرم

آهنگ با کيفيت MP3 128

دارم ميرم

آهنگ با کيفيت OGG 64

دارم ميرم

آهنگ با کيفيت WMA 20

دارم ميرم

 


نظرات شما عزیزان:

مصطفی
ساعت15:22---12 شهريور 1390
سلام داداش امیر
وبلاگ خیلی توپی داری
اومدم بگم که لینکت کردم و میخواستم جواب سوالتو بدم:
من طراح بنر وبلاگمون هستم . شما باید از اینترنت نرم افزار Bannershop GIF Animator رو دانلود کنی . این نرم افزار برای ساخت و طراحی بنر هست.
امیدوارم که استفاده از اونو بلد باشین
راستی برای حمایت از شما روی تبلیغاتی که گذاشتین واسه کسب درآمد کلیک کردم
موفق باشید
بای تا های


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 12 / 6برچسب:, ] [ 1:12 PM ] [ baran ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید نظر یادت نره تو نظر سنجی هم شرکت کن یادت نره این وب رو به رفیقات بدی دم همتون گرم مدیر وب
نويسندگان
لینک دوستان

 سلام

 برای این که منو لینک کنید اول مشخصات منو تو وب خودتون لینک کنید واستا   مشخصاتو بدم منو به اسم موزیک باران و سایت www.music-baran56.tk لینک  کنید بعدش مشخصا تتو این تو بنویس گرفتی





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 22902
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1